Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2008

ντίαρ μπλογκ.. έχω όντως πολύ καιρό να γράψω.. τρέχω σαν τον τρελό μπορώ να πω.. (αλλά πάλι καλά.. απο το να καθόμουνα σπίτι μου καλύτερα είναι..) ουφ τι να σου πρωτοπώ τι να σου πρωτογράψω.. τον τελευταίο καιρό παρόλο που δεν κάθομαι το μυαλό μου κάνει τρελλές στροφές.. και καταλαβαίνεις.. ουφ.. όφου όφου παναζία μου.. απορώ τι το έχω αυτό το κωλομπλογκ.. αφού δε το ενημερώνω! ξεκίνησα και σεμινάριο με Λυδία, κάνω πρόβες, έχω παραστάσεις και δουλεύω κιόλας στο bliss 3 με 4 φορές την εβδομάδα.. αυτά είναι... αντε σε αφήνω να κάνω ένα μπανάκι και να παώ σεμινάριο και δουλειά.. καλή δευτέρα και καλή βδομάδα.. και καλά στέφανα και καλα σαράντα.. ουφ

1 σχόλιο:

Anubis είπε...

μπορείς να χαλαρώσεις και να ξεκινήσεις από κάπου. τα υπόλοιπα όλα έρχονται :-) τι παραστάσεις έχεις; να σας φέρουμε στην Αίγυπτο για ένα τουρνέ;
τις ευλογίες μου
Άνουβης

Υιοθετήστε μία αρκούδα