Τρίτη 5 Αυγούστου 2008

αγαπητό blog..

βρε βρε.. χρόνια και ζαμάνια το ξέρω. και ζητώ συγγνώμη. ότι και να πεις θα εχεις δίκιο. ναι έσφαλλα. i did! τώρα όμως ναμαι πάλι εδω στο τρελο ταμείο στην στοά στην πανεπιστημίου- τέτοια μέρα αυγουστιατικα..- και σου γράφω. φέτος έχουν δει πολλά τα μάτια και έχουν ακούσει αλλα τόσα τα αυτιά μου.. βασικά τόσο καιρό που έχω να γράψω μπορώ να πω πως πέρασα μια προσωπική περισσότερο αναζήτηση και δεν μπορώ να πω πως κατέληξα σε συμπεράσματα. Απλά βγήκα - η έτσι θέλω να ελπίζω- πιο πλούσιος. 'τωρα είμαι ένα σημάδι πιο πλούσιος ' που λέει και ο Ντανίλο Κις...
Εδω λοιπόν αυγουστιάτικα και όποιος τολμήσει να ερθει να με πρήξει και να θέλει να αγοράσει εισιτήριο για την Επίδαυρο (ΟΧΙ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ οι Οιδιποδες δεν ειναι 3!! 2 ΕΙΝΑΙ!! ειμαι σίγουρος!!) θα βρεθει με κομμένο κεφάλι. θα ακολουθήσω το παράδειγμα του φίλου μας απο την Σαντορίνη και θα αρχίσω να κόβω κεφάλια! και ασε! εχω σκεφτεί και που θα τα κρεμάσω!!γκρρρρ!!
γιατρέ δεν είμαι καλα. θα ζήσω??
αντε σας χαιρετώ.. ήθελα να ξερα εξακολουθεί να διαβάζει κανείς αυτό το άκυρο blog??
την ευλογία σου πάτερ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Υιοθετήστε μία αρκούδα