Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

μπήκε και ο καινούργιος χρόνος.. το 10 έγινε 11... so what? εγω πάλι στα ίδια.. κάτι πάει να γίνει αλλά δε ξέρω τι φταίει κ δεν ολοκληρώνεται.. το θέλω τόσο πολύ και καταστρέφεται? η αγάπη τελικά και η επιμονή καταστρέφει? δεν ξέρω.. μακάρι να ήξερα.. συμβουλεύω και συμβουλεύομαι σαν να διψάω συνέχεια γι αυτό.. ψάχνω καινούργιες εικόνες συναισθήματα και οικεία πράγματα γύρω μου... ψάχνω απεγνωσμένα ένα βλέμμα.. να κρεμαστώ μα μένω ξεκρέμαστος. Οι μέρες περνούν.. οι φίλες μου φέρνουν στο κόσμο παιδιά.. οι μαύροι κύκλοι μου μεγαλώνουν τα πόδια μου πονάνε.. μα τώρα είναι που θέλω να κάνω τις μεγαλύτερες αποστάσεις.. τους καλύτερους χορούς.. τώρα.. και πάλι εδώ.. φαύλος κύκλος οι σκέψεις μου και τα λόγια μου.. φαύλος κύκλος ζωής.

2 σχόλια:

ΜaRioNaSTRo είπε...

εγώ έπαψα να στεναχωριέμαι αλλά έδρασα δραστικά. Έβγαλα από τη ζωή μου τις προβληματικές σχέσεις μου... Δε ξέρω αν με λαμβάνεις.

KitsosMitsos είπε...

Νέα χρονιά, άλλες ευκαιρίες ;-)

Υιοθετήστε μία αρκούδα