Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2007

ΧΕΣΕ ΜΕΣΑ


Θα πάρω μια ψαρόβαρκα το μωρό μου θα πάρω μια ψαρόβαρκα.. χέζε ψιλά κι αγνάντευε εν ολίγοις.. άσε διανύω την 4 η μέρα στον καναπέ και με τον πόνο να μην σταματάει και να με σουβλίζουν και οι αμυγδαλές (οι πρωην) και να με πονάνε και τα αυτιά μου... ΦΡΙΚΗ. ιιιιιιιιι ζυγίστηκα σήμερα 74.1 απο 78 πανε 4 κιλα! όφου όφου Παναζία μου! ΘΕΛΩ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΘΕΛΩ ΤΖΑΤΖΙΚΙ!ΘΕΛΩ ΣΑΛΑΤΙΣTΑ! ΘΕΛΩ ΚΡΕΑΤΑΚΙ ΘΕΛΩ ΨΩΜΑΚΙ!!! ααααα! Απο την δευτέρα το βράδυ εχω πιει 3 ποτηρια γαλα και έχω φάει 2 κρέμες γιώτης και σήμερα έφαγα και γιαούρτι! ΓΙΟΥΠΙ! Ασε που ο εγκέφαλος έχει φάει ΤΟ τηλεσκουπίδι απο τον Γρηγόρη και την Ελένη και το κους κους μέχρι το ΕΕΕΕΕΕΕΕ ΕΞΩ απ τα δόντια! ασε φρίκη.. ευτύχως έχω επιζήσει! και ελπίζω όταν γίνω καλά (ελπίζω στα επομενα 2 ΛΕΠΤΑ!!!) να μην μου μείνει κανα κουσούρι... όφου όφου.. σας αφήνα να πονέσω.. αλλα αφού το λέει και ο λαός...
ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΙΔΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΝΟΣ...

2 σχόλια:

despina είπε...

ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕΣ 4 ΚΙΛΑ ΚΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΡΕΛΟ ΚΟΡΜΙ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ;;ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΧΑΡΗΣΤΙΑ!!!ΑΛΛΟΙ ΠΕΙΝΑΝΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΑ 4 ΚΙΛΑ!!ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ!ΓΑΛΑΤΑΚΙ ΚΑΙ ΓΙΑΟΥΡΤΑΚΙ!ΚΑΙ ΚΡΕΜΟΥΛΑ!ΕΙΔΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΩΡΟ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ;;;ΟΟΟΧΙ!ΙΣΑ ΙΣΑ ΟΛΟ ΑΓΚΟΥ ΚΑΙ ΓΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ!!ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΣΑΙ!!ΚΑΝΑΠΕΣ,ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΑ!ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΣΚΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ!!ΠΟΛΥ ΑΧΑΡΗΣΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ!ΣΕ ΚΑΝΑ 2 ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΠΟΝΟΣ!!ΑΧ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΟΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ!!!!!ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!!ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΛΟΓΙΑ ΣΟΥ!!ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ ΟΣΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΘΕΣ!!!!!!!!!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Γκρίνια, απαπαπαπα
Εσύ ήσουνα γελαστό παιζάκι, πως κατάντησες έτσι?

Υιοθετήστε μία αρκούδα