Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007

ΣΥΝΤΕΚΝΟΙ ΕΠΑΕ ΕΙΝΑΙ ΜΩΡΕ ΤΟ ΚΟΠΕΛΙ!!!

Εκάνανέ μου τα ΕΚΑΜ
σαρανταπέντε μπλόκα
μα δεν υπολογίσανε
το τούρμπο στο τογιότα

Ιντα θα βγει που τα ΕΚΑΜ
εμένα κυνηγούνε
σαν το Bin Laden κρύβομαι
και άντε να με βρούνε!

Μπλόκο μου κάναν οι φρουροί
στο Πέραμα πιο πέρα
μα το μπιστόλι το'χα εγώ
στο φίλτρο του αέρα

Αντρας που νυχτοπερπατεί
με βεργα και πιστολι,
δεν τονε στενουν τα Ε.Κ.Α.Μ.
και η αστυνομια ολη

Εχω μπιστόλι μπράουνιγκ
και έχω και μπερρέτα
μα εδα θα πάρω ένα κλόκ
απου τσι παίζει ντρέτα

Λένε πως είναι τα ΕΚΑΜ
πολύ εκπαιδευμένα,
και γιάντα πάνε εφτά μαζί
και κυνηγούνε ένα;

Θα πάω εις τα Ζωνιανα
να γινω περβολαρης
χασις ποθες καλυτερα
δε βρισκεις να φουμαρεις

Επήρανε μου τα Ε.Κ.Α.Μ
το 45άρι
μα εδά και κάμποσο καιρό
βαστώ καλό 9άρι

Στα όρη βόσκουν πρόβατα
στον κάμπο το μποστάνι
για βλήτα τα περάσανε
οι βλάχοι το σισάμι.

2 σχόλια:

gsfak είπε...

είσαι φοβερός ρε φίλε!!!
μόνο αυτό έχω να πω

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

να το στείλεις στον Λαζόπουλο είχε κι αυτός μια μαντινάδα απόψε.

μπράβο, άξιο τέκνο της Κρήτης

Υιοθετήστε μία αρκούδα