Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

ο δικός μου ο δρόμος...

Η ζωή μας ένας δρόμος. Για άλλους λεωφόρος , για άλλους συνοικιακό στενό , πλακόστρωτο στην 'Υδρα ή απλά πεζόδρομος βρώμικος στο Μεταξουργείο. Κανείς δεν ξέρει όμως πως είναι για αυτόν η ζωή. Συνήθως το ανακαλύπτουμε στην πορεία κ μετά από πολλά χρόνια. Κ πρέπει να είσαι πολύ τυχερός για να το δεις και να το καταλάβεις. Πρέπει να βλέπεις κ να ακούς. Σπάνιο πράγμα για τις μέρες μας. Για μένα νομίζω ότι είναι ένα πεζοδρόμιο. Με εκείνες τις άθλιες πλάκες του δήμου Αθηναίων που από τα χρόνια έχουν αλλοιωθεί , έχουν σπάσει , έχουν κοπεί ή που κ που μπορεί να έχουν αντικατασταθεί κ από νέες -ειδικές για τυφλούς- πλάκες. Οπως προχωράω (βαδίζω στη ζωή που λέει κ το ποιητή!) περνάω από πλάκα σε πλάκα. Κάθε φορά όλο κ κάτι μπορεί να μου συμβεί. Κ εγώ ο αφελής την πατάω (και μεταφορικά και κυριολεκτικά!). Πρέπει μόνο να προσέχω μην καμια μέρα σπάσω κανα πόδι η κανα χέρι. Βέβαια αν το καλοσκεφτείς το μόνο σίγουρο είναι οτι κάθε πλάκα με κάνει πιο σίγουρο για να βαδίσω στην επόμενη. Γιάτι είτε αυτή η προηγούμενη ήταν σκάρτη είτε ήταν καλή , πατώντας την επόμενη ξέρω τι να περιμένω. Αλλά και πάλι κάθε φορά κάθε νέα πλάκα με ιντριγκάρει. Δεν ξέρω τι θα με περιμένει. Γουστάρω κ πολλές φορές να μην πηγαίνω πάντα ευθεία αλλά να προσπερνάω μερικές (που ποτε δεν ξέρεις πως θα ήταν αμα τις ειχα πατήσει) ή άλλες φορές πηγαίνω διαγώνια ή ζικ ζακ ή κάνω άλλα τερτίπια που μου έρχονται εκείνη τη στιγμή. Μερικές στιγμές όμως στέκομαι πολύ πριν κάνω το επόμενο μου βήμα. Σκεφτομαι από που έρχομαι κ που πρόκειται να πάω. Ασε που είναι πολυ διαφορετικό αν βαδίζω μόνος ή -αν και σπάνιο- να έχω παρέα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι έτσι αισθάνομαι τι δική μου ζωή.. άραγε εσύ που ζεις την λεωφόρο πως είναι? ή εσένα που η ζωή σου μοιάζει με χωματόδρομο σε νησί της άγονης γραμμής? τόσες διαφορετικές οπτικές! τόσα διαφορετικα ερεθίσματα.. ποτέ όμως δεν είναι αρκέτα για να γευτείς την ζωή ή έστω να την βάλεις σε μια τάξη. σε ένα καλούπι. Δύσκολα τα πράγματα. Οποτε απλα ακολούθα το δρόμο σου όποιος κι αν είναι. Στο κάτω κάτω αυτο έχει αξία κ όχι η πουτάνα η Ιθάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Υιοθετήστε μία αρκούδα