Σάββατο 28 Μαρτίου 2009

Zeitgeist the movie


Πριν κανα μήνα η κολλητή μου φίλη Β μου έστειλε ενα email το οποίο έλεγε Zeitgeist- όσοι δεν το είδατε πρέπει να το δείτε. Δεν έδωσα σημασία αλλά μου φάνηκε ενδιαφέρον κ δεν το διεγραψα όπως τις άλλες μαλακίες που μου στέλνουνε. Μετά λοιπόν απο κάποιο διαστημα κ χτες για την ακρίβεια που είχα ελεύθερο χρόνο είπα να κάτσω να το δω, να δω τελος πάντων περι τίνος πρόκειται. Δεν ξέρω ποιοι απο εσάς το γνωρίζετε αλλά πρόκειται για μια σειρά απο 3 ντοκιμαντέρ. Εγώ λοιπόν χτές είδα το δεύτερο μέρος το οποίο αναφέρεται στο χρήμα , στις τράπεζες , στην παγκοσμιοποίηση, στις πολυεθνικές κ πως αυτά (ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ!) κυβερνούν τον κόσμος μας- τον πλανήτη ολόκληρο. Μπορώ να πω ότι παρακολουθούσα το video άφωνος!! οποιος δεν το έχει δει να το δει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!! είναι στο youtube και υπάρχει κ με ελληνικούς υπότιτλους. Νομίζω ότι είναι ενα ντοκιμαντέρ που πρέπει κάθε πολίτης- κάτοικος αυτού του πλανήτη να το δει!! Τα πράγματα που αναλύει ειναι απίστευτα και όλα μα όλα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ!! ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Υιοθετήστε μία αρκούδα