Τρίτη 5 Αυγούστου 2008

αγαπητό blog..

βρε βρε.. χρόνια και ζαμάνια το ξέρω. και ζητώ συγγνώμη. ότι και να πεις θα εχεις δίκιο. ναι έσφαλλα. i did! τώρα όμως ναμαι πάλι εδω στο τρελο ταμείο στην στοά στην πανεπιστημίου- τέτοια μέρα αυγουστιατικα..- και σου γράφω. φέτος έχουν δει πολλά τα μάτια και έχουν ακούσει αλλα τόσα τα αυτιά μου.. βασικά τόσο καιρό που έχω να γράψω μπορώ να πω πως πέρασα μια προσωπική περισσότερο αναζήτηση και δεν μπορώ να πω πως κατέληξα σε συμπεράσματα. Απλά βγήκα - η έτσι θέλω να ελπίζω- πιο πλούσιος. 'τωρα είμαι ένα σημάδι πιο πλούσιος ' που λέει και ο Ντανίλο Κις...
Εδω λοιπόν αυγουστιάτικα και όποιος τολμήσει να ερθει να με πρήξει και να θέλει να αγοράσει εισιτήριο για την Επίδαυρο (ΟΧΙ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ οι Οιδιποδες δεν ειναι 3!! 2 ΕΙΝΑΙ!! ειμαι σίγουρος!!) θα βρεθει με κομμένο κεφάλι. θα ακολουθήσω το παράδειγμα του φίλου μας απο την Σαντορίνη και θα αρχίσω να κόβω κεφάλια! και ασε! εχω σκεφτεί και που θα τα κρεμάσω!!γκρρρρ!!
γιατρέ δεν είμαι καλα. θα ζήσω??
αντε σας χαιρετώ.. ήθελα να ξερα εξακολουθεί να διαβάζει κανείς αυτό το άκυρο blog??
την ευλογία σου πάτερ...

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2008

Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι
σαν το ξεχασμένο στάχυ
ο κόσμος γύρω άδειος κάμπος
κι αυτοί στης μοναξιάς το θάμπος
σαν το ξεχασμένο στάχυ
άνθρωποι μονάχοι

Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι
όπως του πελάγου οι βράχοι
ο κόσμος θάλασσα που απλώνει
κι αυτοί βουβοί σκυφτοί και μόνοι
ανεμοδαρμένοι βράχοι
άνθρωποι μονάχοι

Άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα
σαν ξωκλήσια ερημωμένα, ξεχασμένα
άνθρωποι μονάχοι σαν ξερόκλαδα σπασμένα
σαν ξωκλήσια ερημωμένα, σαν εσένα, σαν εμένα...

apisteftable???


Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

Κλείστε την τηλεόραση!

Για μια μέρα, έστω.

Δείξτε τους την δύναμη του κοινού.

Μην τους δώσετε άλλο το δικαίωμα της χειραγώγησής μας.

Ζητάμε ανεξάρτητη και αντικειμενική πληροφόρηση, έγκαιρη, έγκυρη και σοβαρή ενημέρωση, χωρίς ροζ και κίτρινες αποχρώσεις.

Λέμε όχι:

Στην παραπληροφόρηση της διαπλοκής.

Στα χειραγωγούμενα ΜΜΕ.

Στην συγκάλυψη των σοβαρών θεμάτων.

Στις εκπομπές - σκουπίδια χάριν τηλεθέασης.

Στα μονοθεματικά δελτία ειδήσεων.

Απαιτούμε σεβασμό και ποιότητα.

Κλείνουμε την τηλεόραση στις 11 Φεβρουαρίου.

Όλοι μας!

Υ.Γ Αναδημοσιεύστε το στα blog σας.

Στείλτε το, με mail στους γνωστούς σας.

Ας τους αποδείξουμε οτι δεν ανεχόμαστε άλλο τα 'σκουπίδια' τους.

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2008

ντίαρ μπλογκ.. έχω όντως πολύ καιρό να γράψω.. τρέχω σαν τον τρελό μπορώ να πω.. (αλλά πάλι καλά.. απο το να καθόμουνα σπίτι μου καλύτερα είναι..) ουφ τι να σου πρωτοπώ τι να σου πρωτογράψω.. τον τελευταίο καιρό παρόλο που δεν κάθομαι το μυαλό μου κάνει τρελλές στροφές.. και καταλαβαίνεις.. ουφ.. όφου όφου παναζία μου.. απορώ τι το έχω αυτό το κωλομπλογκ.. αφού δε το ενημερώνω! ξεκίνησα και σεμινάριο με Λυδία, κάνω πρόβες, έχω παραστάσεις και δουλεύω κιόλας στο bliss 3 με 4 φορές την εβδομάδα.. αυτά είναι... αντε σε αφήνω να κάνω ένα μπανάκι και να παώ σεμινάριο και δουλειά.. καλή δευτέρα και καλή βδομάδα.. και καλά στέφανα και καλα σαράντα.. ουφ
Υιοθετήστε μία αρκούδα