Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

es geht kein Weg zuruck.

Weißt du noch, wie's war
Kinderzeit... wunderbar...
Die Welt ist bunt und schön.
Bis du irgendwann begreifst,
Dass nicht jeder Abschied heißt,
Es gibt auch ein Wiedersehen


Immer vorwärts, Schritt um Schritt ... Es geht kein Weg zurück!
Und Was jetzt ist, wird nie mehr ungeschehen.
Die Zeit läuft uns davon, Was getan ist, ist getan.
Was jetzt ist, wird nie mehr so geschehen.

Ein Wort zuviel im Zorn gesagt,
'N Schritt zu weit nach vorn gewagt.
Schon ist es vorbei.
Was auch immer jetzt getan,
Was ich gesagt hab´, ist gesagt,
Und was wie ewig schien ist schon Vergangenheit.

Ach, und könnt' ich doch nur ein einz'ges Mal Die Uhren rückwärts drehen,
Denn wieviel von dem, was ich heute weiß, Hätt' ich lieber nie gesehen.

Dein Leben dreht sich nur im Kreis,
So voll von weggeworfener Zeit,
und Deine Träume schiebst Du endlos vor Dir her.
Du willst noch leben irgendwann,
Doch wenn nicht heute, wann denn dann...?
Denn irgendwann ist auch ein Traum zu lange her.

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

φερτε μου ενα τραμπολινο για να δειτε πως πηδω.

τελικά στη ζωή δεν έρχεται τίποτα όπως το περιμένεις. μπορεί να ελπίζεις για αυτό, μπορεί κ φυσικά να μην έχεις ιδέα. αλλά ποτε ποτε ποτε δεν έρχεται όπως το περιμένεις. κ δεν ισχυρίζομαι ότι λέω κάτι πρωτότυπο ή βαρυσήμαντο. Απλά αυτό μου ήρθε κ αυτό γράφω. Οταν λοιπόν θα σούρθει μπορεί να είσαι έτοιμος μπορεί όμως κ όχι. Ασε που μπορεί να σου ρθει και να μην το πάρεις χαμπάρι κ εσύ ακόμα να το περιμένεις!! ΝΑι ΝΑΙ! συμβαίνει! κ όχι μόνο στην περίπτωση ηλιθιότητας ή άγνοιας αλλά κ στις περιπτώσεις που το περιμένεις! και ίσως να νόμιζες ότι ήσουν έτοιμος να το δεχτείς. Σε κάθε περίπτωση πάντος αυτό είναι κάτι νεό (ή και κάτι παλιό χμμ) που σε ταράζει κ σου δημιοyργεί κανούργια δεδομένα. Σε κάνει να δεις τα πράγματα διαφορετικά, να ερμηνεύεις ανθρώπους κ συμπεριφορές διαφορετικά , να κοιτάς τα πράγματα από άλλη οπτική.Πιο θετική ή κ πιο στριφνή! Πάντα όμως σε ταράζει. Και εσυ αντιδράς. Ξεσπάς, μυξοκλαις, αγκαλιάζεις τους ανθρωπους , αγαπας, μισείς , λογοκρίνεις, κρίνεις, μετανοείς, εξομολογείσαι κ χιλιάδες άλλες αντιδράσεις. Και εκεί βλέπεις πραγματικά αν ήσουν έτοιμος για αυτό, είτε αν το περιμένεις είτε οχι. Εκεί ειναι που παρατηρείς την αλλαγή κ βλέπεις πως δεν ήταν όπως το περίμενες. (ή μήπως ήταν..)

τραμπολίνο. stop.

Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

Ελέγξτε και το προφίλ σας στο Facebook πριν πάτε στην επόμενη συνέντευξη

Διαδικτυακή παρουσία»
«Διαχυτικά» προφίλ σε site κοινωνικής δικτύωσης καίνε επαγγελματικές συνεντεύξειs




Όλο και περισσότεροι εργοδότες «τσεκάρουν» και τις σελίδες υποψηφίων σε site κοινωνικής δικτύωσης πριν από μία επαγγελματική συνέντευξη, σύμφωνα με έρευνα αμερικανικής ηλεκτρονικής σελίδας για αγγελίες εργασίες -με την πλάστιγγα να γείρει, κάποιες φορές, ήδη εναντίον του υποψηφίου.

Πηγαίνοντας κανείς σε μία συνέντευξη για μία επαγγελματική θέση, φροντίζει πρώτα να έχει ένα περιποιημένο βιογραφικό να παρουσιάσει, έτοιμες εξηγήσεις για πλείστα όσα «σκοτεινά κενά» μπορεί να υπάρχουν στη μέχρι τότε πορεία του, και αμφίεση ανάλογη του επαγγελματικού αντικειμένου.

Σε όλα αυτά πρέπει σήμερα να προστεθεί και άλλο ένα: Συγύρισμα των προφίλ σε site κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook, Twitter, LinkedIn και MySpace, ώστε να μαζευτούν από νωρίς τα ασυμμάζευτα.

Σε έρευνα που έγινε στο Σικάγο σε 2.600 υπεύθυνους προσωπικού, το 45% βρέθηκε να ελέγχει τους λογαριασμούς των υποψηφίων σε site κοινωνικής δικτύωσης. Το 35%, μάλιστα, αποφάσισε ήδη κρίνοντας από τη «διαδικτυακή» του παρουσία να μην προσφέρει τη θέση στον/ην υποψήφιο/α.

Πρώτη «ντουλάπα» που θα ελέγξει ένας πιθανός εργοδότης είναι το Facebook, ακολουθούμενο από το LinkedIn και το MySpace.

Και επειδή, όπως λέγεται, δεν έχει κανείς δεύτερη ευκαιρία για μία πρώτη εντύπωση, ο πρώτος λόγος για τον οποίο εργοδότες θα απορρίψουν υποψηφίους είναι οι «προκλητικές» φωτογραφίες (έννοια αρκούντως υποκειμενική).

Αρνητικά σχόλια για προηγούμενους συναδέλφους ή εργοδότες, χρήση αλκοόλ ή ναρκωτικών, φτωχές ικανότητες στην επικοινωνία αποτελούν επίσης λόγους για την απόρριψη μίας υποψηφιότητας, σύμφωνα με την έρευνα.

Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

a whole new world

οι μέρες περνάνε. θα μπορούσες να πεις οτι σε εγκατέλειψα. δεν είναι αλήθεια. δεν ξέρεις πραγματικά τι σημαίνει εγκατάληψη κ μακάρι να μη μάθεις ποτέ. δεν έχω αποφασίσει. δεν ξέρω αν μου λείπεις. αν σε έχω ανάγκη. αν αν αν. ούτε ξέρω τι με έκανε να μπω πάλι κ να γράψω. είναι απλά ένα πισογύρισμα. στο χρόνο. στο διαδίκτυο. στη μαλακία που μας δέρνει.

δεν θέλω να πικραίνεσαι τις Κυριακές τα βράδια
χωρίς αυτη τη σκότεινια , τα χρόνια μένουν άδεια...

άραγε είναι αλήθεια?
Υιοθετήστε μία αρκούδα