
Δευτέρα 25 Μαΐου 2009
Σάββατο 16 Μαΐου 2009
επιλογή ΟΧΙ ή ΝΑΙ
κάποιες στιγμές στην ζωή πρέπει να πάρεις την απόφαση και να διαλέξεις.
Να πεις ΝΑΙ ή να πεις ΟΧΙ.
ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΛΕΣ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΛΕΣ ΝΑΙ??? ε???
ΠΟΤΕ ΛΕΣ ΟΧΙ (οχιά δυμούτσουνη!)
-δεν θέλεις
-πιστεύεις πως δεν μπορείς
-δεν σε συμφέρει
-δεν γουστάρεις
-έχεις ξενερώσει
- πας για άλλα
-δεν είσαι έτοιμος σωματικά
-δεν είσαι έτοιμος ψυχολογικά
-έχεις πονοκέφαλο (!!)
-θέλεις αλλά πρέπει να πεις όχι
- λέγοντας όχι παίρνεις άλλη πορεία που ίσως σε οδηγήσει σε καλύτερα αποτέλεσμα
ΠΟΤΕ ΛΕΣ ΝΑΙ (έλα μου ντε?)
-όταν είσαι ικανοποιημένος
-ευχαριστημένος
-πιστεύεις πως θα είσαι ευχαριστημένος μετά την απάντηση σου
-μετά απο το ναι όλα (νομίζεις) πως θα είναι καλύτερα
-λες ναι γιατί αν έλεγες όχι την είχες πουτσίσει (με το παρδόν)
-γουστάρεις τρελά (το χω ανάγκη πολύ, το θέλω το θέλω το θέλω!)
- περίμενες πως κ πως την ερώτηση οπότε λες ΝΑΙ χωρίς καν να το σκεφτείς
υπάρχουν άπειρες υποθέσεις και σκέψεις πότε θα πεις ναι κ πότε όχι. κανείς δεν μπορεί να τα καλύψει γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να ξέρεις τις συνθήκες της ερώτησης , ή τις συνθήκες που εσύ ο ίδιος βρίσκεσαι όταν σου τίθεται η ερώτηση...
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ
ΝΑΙ .. ΟΧΙ.. ΝΑΙ ... ΟΧΙ..
ουφ .. αγχώθηκα φίλοι μου..
-
ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΛΕΣ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΛΕΣ ΝΑΙ??? ε???
ΠΟΤΕ ΛΕΣ ΟΧΙ (οχιά δυμούτσουνη!)
-δεν θέλεις
-πιστεύεις πως δεν μπορείς
-δεν σε συμφέρει
-δεν γουστάρεις
-έχεις ξενερώσει
- πας για άλλα
-δεν είσαι έτοιμος σωματικά
-δεν είσαι έτοιμος ψυχολογικά
-έχεις πονοκέφαλο (!!)
-θέλεις αλλά πρέπει να πεις όχι
- λέγοντας όχι παίρνεις άλλη πορεία που ίσως σε οδηγήσει σε καλύτερα αποτέλεσμα
ΠΟΤΕ ΛΕΣ ΝΑΙ (έλα μου ντε?)
-όταν είσαι ικανοποιημένος
-ευχαριστημένος
-πιστεύεις πως θα είσαι ευχαριστημένος μετά την απάντηση σου
-μετά απο το ναι όλα (νομίζεις) πως θα είναι καλύτερα
-λες ναι γιατί αν έλεγες όχι την είχες πουτσίσει (με το παρδόν)
-γουστάρεις τρελά (το χω ανάγκη πολύ, το θέλω το θέλω το θέλω!)
- περίμενες πως κ πως την ερώτηση οπότε λες ΝΑΙ χωρίς καν να το σκεφτείς
υπάρχουν άπειρες υποθέσεις και σκέψεις πότε θα πεις ναι κ πότε όχι. κανείς δεν μπορεί να τα καλύψει γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να ξέρεις τις συνθήκες της ερώτησης , ή τις συνθήκες που εσύ ο ίδιος βρίσκεσαι όταν σου τίθεται η ερώτηση...
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ
ΝΑΙ .. ΟΧΙ.. ΝΑΙ ... ΟΧΙ..
ουφ .. αγχώθηκα φίλοι μου..
-
Πέμπτη 14 Μαΐου 2009
Σισσυ σε ευχαριστώ που εξακολουθείς να μου δίνεις πνευματική τροφή.
ΣΑ ΦΕΤΑ ΑΠ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ!! ΠΡΟΣΚΥΝΩΩΩ!!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

