Σάββατο 16 Μαΐου 2009

ΠΟΥΛΟΣ - ΣΑΚΗΣ
1 - 0

επιλογή ΟΧΙ ή ΝΑΙ

κάποιες στιγμές στην ζωή πρέπει να πάρεις την απόφαση και να διαλέξεις.
Να πεις ΝΑΙ ή να πεις ΟΧΙ.

ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΛΕΣ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΛΕΣ ΝΑΙ??? ε???

ΠΟΤΕ ΛΕΣ ΟΧΙ (οχιά δυμούτσουνη!)
-δεν θέλεις
-πιστεύεις πως δεν μπορείς
-δεν σε συμφέρει
-δεν γουστάρεις
-έχεις ξενερώσει
- πας για άλλα
-δεν είσαι έτοιμος σωματικά
-δεν είσαι έτοιμος ψυχολογικά
-έχεις πονοκέφαλο (!!)
-θέλεις αλλά πρέπει να πεις όχι
- λέγοντας όχι παίρνεις άλλη πορεία που ίσως σε οδηγήσει σε καλύτερα αποτέλεσμα

ΠΟΤΕ ΛΕΣ ΝΑΙ (έλα μου ντε?)
-όταν είσαι ικανοποιημένος
-ευχαριστημένος
-πιστεύεις πως θα είσαι ευχαριστημένος μετά την απάντηση σου
-μετά απο το ναι όλα (νομίζεις) πως θα είναι καλύτερα
-λες ναι γιατί αν έλεγες όχι την είχες πουτσίσει (με το παρδόν)
-γουστάρεις τρελά (το χω ανάγκη πολύ, το θέλω το θέλω το θέλω!)
- περίμενες πως κ πως την ερώτηση οπότε λες ΝΑΙ χωρίς καν να το σκεφτείς


υπάρχουν άπειρες υποθέσεις και σκέψεις πότε θα πεις ναι κ πότε όχι. κανείς δεν μπορεί να τα καλύψει γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να ξέρεις τις συνθήκες της ερώτησης , ή τις συνθήκες που εσύ ο ίδιος βρίσκεσαι όταν σου τίθεται η ερώτηση...

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ

ΝΑΙ .. ΟΧΙ.. ΝΑΙ ... ΟΧΙ..

ουφ .. αγχώθηκα φίλοι μου..
-

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

την κατάρα μας νάχεις! ΧΕΣΤΗ!




χέσε μέσα Πολυχρόνη που δεν γίναμε ευζώνοι!

του αη ποντ ανημερα.

Σισσυ σε ευχαριστώ που εξακολουθείς να μου δίνεις πνευματική τροφή.



ΣΑ ΦΕΤΑ ΑΠ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ!! ΠΡΟΣΚΥΝΩΩΩ!!!!

Υιοθετήστε μία αρκούδα