Τ Σ Ο Υ Τ Σ Ο Υ Ρ Ο Σ
το πεπρωμένο φαγείν αδύνατον
Τρίτη 13 Ιουλίου 2010
έφυγες.
είμαι εδώ.
το σώμα μου μόνο.θέλω να ξυπνήσω αύριο και να είσαι δίπλα μου.
θέλω να είσαι εκεί.
θέλω να είμαι εκεί.
δε θέλω να σε αποχαιρετώ.
θέλω να είσαι μέσα στη ρουτίνα μου.
Θέλω.
Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010
the love of the mother...
Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010
yoga teacher...hmm
australia... oxi oxi oxi.... dusseldorf.. oxi oxi
...
... lissavona...
.. oxi ox...
koln..
oxi... ggrrrgrgrgrgr
Τρίτη 22 Ιουνίου 2010
YMNOS STI MANA. FUCKING Y£AH!!
Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010
im thirsty...
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)