Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

επειδή εδώ κάνει κρύο και βρέχει και είμαι μόνος και μου λείπει ο ήλιος και μου λείπουν πιο πολύ οι φίλοι μου και αι σιχτίρ πάρτε μια φώτο.
Πόσος καιρός πέρασε..  τα γαμημένα τα δάκτυλα μου πάλι εδώ καταλήγουν. προσπαθώ να μάθω να γράφω ξανά από την αρχή .. σε μία νέα γλώσσα.  Ξεχνάω. Κάνω λάθη. Θέλω να μιλήσω και το βουλώνω.  Σκέφτομαι και τα καταπίνω.  
Πόσο υπέροχα είναι να κάνεις αυτό που θες και σου αρέσει. νιώθεις ελεύθερος , ευτυχής , ολοκληρωμένος. Νιώθω όμως και μόνος. Στιγμές πιάνω τον εαυτό μου την ώρα που περπατάω να θέλω να κλάψω. Μαλάκα μήπως να πάω σε ψυχολόγο. Οχι τίποτα άλλο λένε πως αν δε τα λες όλα αυτά που νιώθεις μετά σου βγαίνει σε άλλο .. ψυχασθενικά και έτσι.. μακρια απο εμάς!

Από την άλλη δίνω τόση ενέργεια καθημερινά στο σώμα μου και στην κίνηση μου που θαρρώ πως όλα βρίσκουν μια διέξοδο ! Δι-έξοδο ενέργειας , σκέψεων , μελαγχολίας , ανησυχιών κλπ κλπ κλπ και δε σταματάει ποτέ αυτός ο κατάλογος ουσιαστικών.


Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

http://youtu.be/oCJhXO1G83w

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ :)
σκέφτομαι το 2011...
πρόβες, παραστάσεις, no money , δικηγόροι , σωματείο , σεμινάρια , χορός , αυτοσχεδιασμός , έρωτας(?) , πτήσεις , Λονδίνο ,ταμεία , Επίδαυρος , Βερολίνο , βαλίτσες , σπίτι ,χορός , απουσία ,χορός , μοναξιά , χορός , σεξ ,χορός ,έκφραση, ζυγαριά , αγαπημένα πρόσωπα , νέοι ορίζοντες

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011


One day στην λιακάδα
Sitting on the πρασινάδα
Where the flowers ανθούσαν
and the horses χλιμιντρούσαν
Say ο Μήτρος to Κρουστάλλω :
Do you μ' απατάς με άλλο;

Κι η Κρουστάλλω σαν το hear
τηνε πιάνει μέγας fear
Because τόπε η Μαγδάλω
ότι did it μ' έναν Γάλλο.

And the girl πονηρεμένη
Lay down σαν πεθαμένη
Μήτρο μ' if you don't believe me
με το καριοφύλι kill me.
And the Μήτρος που ήταν θύμα
την επίστεψε the βλήμα.
τόσα ταξίδια
τόσα γεγονότα
τόσες εμπειρίες
τόσα γεγονότα

τόσα δακρυγόνα
τόσες αγκαλιές
τόσα τραγούδια
τόσοι χοροί

και πάντα τόση μοναξιά.
Υιοθετήστε μία αρκούδα