Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

ουφ

του αγιου Βαλεντίνου σήμερα παναθεμά τον! ε και λοιπόν! όπως έχω γράψει ξανά σε αυτό το άθλιο blog -γαμείς δε γαμείς ο καιρός περνάει- . κ πιστέψτε το υπάρχουν πάρα πολλά άλλα πράγματα που αξίζουν στην καθημερινότητα μας. κ δυστυχώς τα εκτιμάμε σε πολύ άσχημες καταστάσεις. όσο μπορείτε λοιπόν δείτε τους κόσμους που ανοίγονται γύρω σας. ανοίξτε μάτια μύτη αυτιά χέρια ψυχή κ ρουφήξτε το σήμερα , κ αυτό που κυλάει δίπλα σας κ μέσα σας. δεν μπορώ άλλο κήρυγμα 8.32 το βράδυ!

φίλε μου που διαβάζεις αυτο το άθλιο blog ( και εχθρέ μου.. ξέρεις εσύ.. χαχα) τα έχω παίξει αυτόν τον μήνα. δυο παραστάσεις , πρόβες για μία τρίτη , πρόβες για το χοροθέατρο (Ρούλα εισαι ΘΕΑ κάθε φορά μου ανοίγεις καινούργιους δρόμους- νέους ορίζοντες ) και φυσικά κ τα μαθήματα μαζί! τρελό πήξιμο. αλλα γιου νοου ειμαι εργασιομανής γαμώ την τύχη μου!! α κ στο SOUL 4 ακόμα παραστάσεις μείνανε (17-18-24-25/2) αντε και απο 2 Μαρτίου ΘΑ ΣΚΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΙ ΚΟΛΩΝΩ!! TOILET STORIES !! ΕΡΧΕΤΑΙ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Υιοθετήστε μία αρκούδα