Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

super post από τον vasilisp.com/blogs/asimonis

Ενας τύπος μπαίνει μια μέρα στα Ιατρεία του ΙΚΑ κρατώντας στα χέρια του μια τεράστια κουράδα. Ρωτάει στις πληροφορίες πού είναι το γραφείο του οφθαλμίατρου και του απαντούν ότι μάλλον εννοεί το γραφείο της Μικροβιολογίας. Εκείνος επιμένει και με τα πολλά του λένε που είναι ο οφθαλμίατρος. Πάει, λοιπόν και κάθεται στον καναπέ, περιμένοντας τη σειρά του. Όλοι όσοι περίμεναν εκεί του κάνουν την ίδια παρατήρηση, ότι πρέπει να πάει στο Μικροβιολογικό, μα αυτός τους λέει να τον αφήσουν ήσυχο κι ότι αυτός ξέρει τι θέλει! Όταν, επιτέλους, έρχεται η σειρά του, μπαίνει μέσα στο γιατρό, ο οποίος πετάγεται απ΄την καρέκλα του και του λέει με οργή: “πού πας ρε φίλε, το Μικροβιολογικό είναι στον παραπάνω όροφο”!
Εσένα χρειάζομαι γιατρέ μου, του απαντά ο τύπος. Τι με θέλεις, επιτέλους, του λέει ο γιατρός, μπας και ξεμπερδέψει. Πες μου γιατρέ μου σε παρακαλώ, του λέει δείχνοντας του την τεράστια κουράδα, μπορείς να μου εξηγήσεις, γιατί όταν βγάζω αυτό το πράμα δακρύζουν συνέχεια τα μάτια μου?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Υιοθετήστε μία αρκούδα